Baronen og shipping containerne

#KasseMesteren

Jeg startede hos AncoTrans i chassis-afdelingen, hvor kundens container afhentes i frihavnen og bakkes til kundens lager (rampe). Herefter kobles chassiet som containeren står på, fra, og man kører hen til den næste kunde, hvor man kobler trækkeren under det chassis hvor containeren er blevet tømt. Og så tilbage til frihavnen.

Jeg indså hurtigt, at det er langt mere udfordrende at køre med sidelaster – her bliver hjernen da i det mindste aktiveret lidt mere, idet der skal tænkes over, hvor og hvordan containeren bliver placeret på kundens matrikel.

 

Det fede ved mit job er…

… at kunne yde en god service

Når kunden har behov for en speciel eller krævende opgave, er det altid rart at kunne yde den hjælp kunden håber på. Det resulterer altid i, at kunden smiler. Dét holder mit humør og gejst oppe!

… at have hjælpsomme kollegaer

Skulle der opstå problemer, enten med mekanikken eller løsningsforslag – så er der altid en kollega der kender en løjerlig, men altid den mest rigtige løsning. Hver gang! Dét holder mit humør og gejst oppe!

Nogle dage kører jeg til Jylland og Sverige, andre dage er turen til Albertslund højdepunktet. Jeg har aldrig oplevet at 2 dage minder om hinanden – meget varieret hverdage. Dét holder mit humør og gejst oppe!

– men af andre årsager, har jeg indgivet min opsigelse!

Læs her hvorfor

Bedrifter i 2024

Til og med 7. august
(sidste dag hos AncoTrans)

0
Arbejdstimer
0
Køretimer
0
Kilometer
0
Containere